My one and only Britt!


På tal om Britney Spears i förra inlägget. F.I.H är allt jag har att säga!
Hon hade sin öppningskonsert igår i hennes hemstad (lite gyllene koppi här!). Jag hade lätt bettat dubbla veckopengen för att vara där, men nu gjorde jag ju inte det. Eller vad var det vi sa Sandra? Var det till Kina vi skulle?
Allefall, hon gjorde en strååålande konsert, det vet jag, bare sig jag var där eller inte.. (tacka vet jag youtube!) Den 3 Juni ska ju Club Anti ha konferens i London och gå på självaste Brittan!!! Om det så ska kosta mig livet så ska jag upp på scenen och köra en duett med henne. Det är lätt värt att dö för!

Kommentarer
Postat av: Anonym

as I use to say. NW!!!!! ska vara hemma 8e-14e.. da vankas de utgang som heter duga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback