Sommarplaner

Sommaren närmar sig och jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska göra. Jag kommer nog inte jobba något i sommar så jag måste ju resa någonstans, för jag stannar ju inte precis i Hylte hela sommaren.
Mitt första alternativ var att åka till Thailand i några veckor. Där vet jag att jag bara får slappa, sola och äta goodiegoodie mat varje dag, något som passar mig perfekt =)
men det hade ju varit grymt skoj att åka tillbaka till usa. Så den planen lockar väl mest just nu. 2-3 veckori juli nångång hade suttit perfekt!
Eller ska man åka till något helt nytt ställe? Nja, kanske inte, det är jag nog för feg för. Jag har ju London och Britney konserten i juni som kommer bli något utöver det vanliga. ojojoj. Club Anti kommer ha the best time ever.

Back to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback