Datorn <3

Nu har jag bara tre dagar kvar att jobba denna veckan och sen är det Loondon som gäller. Jag längtar verkligen!
Idag efter jobbet har jag suttit som fastklistrad framför datorn. Jag har blivit en nörd! Jag kan inte slita mig ifrån spelen. Herregud, jag är 20år och sitter som en finnig 15årig grabb som inte har något liv.

Jag måste faktist skylla på Rickard. Det är hans fel! Hade inte han tränat konstant så hade jag ju inte behövt sitta här i min ensamhet och inte ha något att göra. Och när han inte har träning då tränar han frivilligt! Så vad finns det mer att göra i denna metropol? Nej, just det. Ingenting.
Så jag får hålla mig till datorn ett tag till antar jag. Datorn är bra. Den finns alltid där när jag vill hitta på något. Jag behöver inte ens tjata. Tacka vet jag datorn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du nu suttit vid datorn så mycket, varför har du inte skickat bilderna som du lovade? Jag är ju nyfiken o kollar mejlen typ varje kvart! Don't forget moi - [email protected]



PUSS

2009-05-28 @ 12:13:53
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback