Fredag

PUH! Nu är jag trött! Jag har precis skrivit ett långt mail till min familj i USA. Jag brukar göra det när jag är själv och inte har någon tidspress på mig. Vi försöker hålla kontakten så bra det bara går men vi är båda lite sega på att skicka så när vi väl gör det blir har man mycket att berätta och mailen blir långa!

Idag har det varit en härlig dag. I morse körde jag in Rickard till tåget, han skulle åka hem till Uppsala över helgen. Sen har jag och Hampus haft en riktig slappdag. Vi kollade först på Marley and Me och sen låg vi ute i solen och glassade. På kvällen åt familjen Örnstedt plankstek som var otroligt utsökt :) Självklart blev jag övermätt men det var det lätt värt!!

Ne, nu är det dags att sova. Imorgon ska vi kanske åka och hälsa på min Mormor på Tjörn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback