helgen

Nu var även denna helgen slut. I fredags tig vi det bara lugnt framför tvn. I lördags gjorde vi väl inte heller för himla mycket under dagen förutom att spelade tvspel :) På kvällen kom Hampus hit så vi kollade på Robinson och Eurovision song contest. Jag är ju verkligen inget fan av Norges bidrag så jag var lite besviken över att han vann. Låten är bra, visst. Men den var verkligen inte bäst. Sverige förtjänade verkligen att komma på en högre placering än de gjorde. Vunnit skulle därimot Bosnien gjort, de hade en väldigt vacker låt enligt mig.

Igår åkte jag, Rickard och Hampus ut till simmarydsnäs och fiskade. Vi åkte ut med båt och efter två kast fick Hampus upp en gädda. TVå timmar senare och x-antal mer kast hade vi fortfaranade bara en gädda.
På kvällen var vi hemma hos Mamma och Pappa och grillade och sen fortsatte våran bingolotto turné hem till farmor & farfar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

langtar sa in i bomben!!!

Postat av: Anonym

langtar sa in i bomben!!!

2009-05-19 @ 19:01:59
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Update, please!

2009-05-20 @ 15:47:58
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback