Johanna Johanna...

Johanna el Karlsonez klagar på att jag uppdaterar för sällan. Både en och tre gången har hon klagat. Vad kräver hon av mig egentligen? Ska jag uppdatera bara för att hon ska ha något att göra på jobbet?
Ja, det skulle jag faktist kunna gör om det nu inte hade varit så att jag också har ett jobb att sköta! men bara för att Johanna kan vara en pärla (när hon inte klagar på mig) så tog jag min lilla rast nu för att skriva några rader så hon blir nöjd.

Igår fick jag för mig att den veckan kommer gå fort. Nu börjar jag tvivla lite. Det kunde väl allefall varit onsdag idag? Fast det är lite bra att det är tisdag för annars hade jag missar melodifestival-kvalet som är idag! Hejja Sverige!

Nu hinner jag inte skriva mer. Dags att återvända till jobbet.


Kommentarer
Postat av: El Karlssonez

Tackar och bockar =D

Postat av: El Karlssonez

Fast den där bilden är ju verkligen INTE smickrande!!! =D

2009-05-12 @ 10:23:15
Postat av: Anonym

OKEY, I'm bored once again!





=D

2009-05-13 @ 20:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback