Lördag

Igår hade jag ju en liten roadtrip with myself. Första stoppet blev gekås där jag letade i evigheter efter en parkering. Jag funderade på att ge upp när the VIP parkingspot lyste framför ögonen på mig. När jag väl entrar gekås mötter jag av en vägg av människor. Det är inte kul med massa människor!!
Jag gick där och plockade lite vad jag behövde och helt plötsligt kommer jag på att jag saknar min vagn. Vart fan hade jag ställt den? Så jag letade säkert en halvtimme innan jag hittade den vid godiset!
När jag väl hade handlat det jag skulle gick jag ut och körde mot Halmstad. Resan gick fortf tack vare att Mia ringde mig. Nu åke vi snart till London :)

Jag och Jenny hade en mysig kväll framför tvn igår med god mat och massa onyttigheter! Idag ska vi nog ta en runda på stan. Jag ska försöka att inte shoppa någonting!
Sen blir det hemfär för min del. Jag ska nog bara vara själv och kolla på Robinson.

Imorgon kommer Rickard äntligen hem! Han åkte ju i torsdags så det är verkligen på tiden att han kommer tillbaka. Jag är stolt över honom som är så duktig men det är ju lite tråkigt när han är iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback