Söndag

Eftersom Rickard har varit iväg hela helgen så har jag varit hemma hos Mamma och Pappa. Igår åkte jag hem till farmor & farfar eftersom min faster Anneli har kommit hem från Spanien på besök, vi spenderade mest tid med att titta på ekorre bebisarna och mamman som var framme. På kvällen blev det somvanligt Robinson.

Idag har jag suttit framför datorn HELA dagen. Sjukt tråkigt. Eftersom något är fel på min data, jag vet inte riktigt vad, så ska jag ta och formatera om den. Därför har jag varit tvungen att bränna alla mina bilder till cd-skivor. Nåt så in i helvetet tråkigt eftersom jag inte ens har kommit halvvägs.

Ikväll blir det bingolotto och sen kommer ääntligen Rickard hem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yoo! Du måste uppdatera så jag har något att göra när det är paus på jobbet serru! Varje dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback