Söndag

Idag har jag haft en vääldigt seg dag. Har i princip spenderat hela dagen framför datorn/tvn. Tillslut mådde jag illa så Joakim fick komma och hämta mig. Nu är jag hemma på lite visit, alltid lika trevligt :P
Jag tänkte först vandrat hela vägen hem, men min ipod ville inte funka som jag tyckte att den skulle göra igår.. så jag kastade den i golvet. Nu fungerar den verkligen inte. och att gå hem uten musik var ett rätt självklart val!

Rickard är ju i Uppsala, han åkte dit i fredags och kommer hem imorgon. Jag längtar tills jag har jobbat klart imorgon för då är han förhoppningsvis med hemma.
Det är inte kul att vara ifrån varandra men det gäller bara att vänja sig. Nu i sommar kommer han vara borta en hel del med landslaget. Han ska bla. vara i Serbien i två veckor så jag kanske borde lära honom lite sköna fraser på jugoslaviska.

Nu ska jag lämna datorn. Jag åkte ju hem för att hålla mig borta från den.

Sandra, Mia och Malin.... OM EN MÅNAD!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

langtar!!!!

Postat av: Malin

Jag har inte ord! Britney längtar efter oss också!

2009-05-05 @ 16:17:13
URL: http://malinaliasekan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback