Torsdag

Nu har äntligen långhelgen börjat! Vi hade en kort dag i skolan och sen var det tänkt att jag skulle ta en timme på gymmet.. men självklart uppkom det massa andra saker som fick mig att avstå från de tankarna. Jag bjöd istället hit Hampus på fika efter att han hade slutat. När Rickard kom hem från jobbet var vi i full färd med att spela super mario.
Killarna är på träning nu och jag har lovat att maten ska stå på borde när de kommer tillbaka. Har tänkt laga bandspagetti, kyckling och fetaost sås. Kommer förhoppningsvis blir mucho smarrigt.

Imorgon åker Rickard iväg med landslaget igen. Denna gången är de borta från torsdag - söndag. Han kommer vara borta både denna och nästa helg. Helgen efter det är jag i London och sen helgen efter det är Rickard iväg igen. Lite trist men sant.

Nu är det nog dags för mig att sätta igång med maten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

practise to be a housewife! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback