Torsdag

De senaste tre dagarna har jag och Rickard suttit som fastklistrade framför tvn. Vi har nämligen spelat Super Mario 3. När man väl har börjar spela så är det ju väldigt svårt att sluta men igår klarade vi äntligen hela spelet!
Nu blir det väl bara till att börja på något annat Super Mario och sitta som nördar framför det med.

Idag efter jobbet kommer förhoppningsvis Johanna Hallström och hälsar på mig. Det kommer blir skitskoj eftersom vi knappt har setts sen vi tog studenten!!!
Ska försöka åka hem en stund med eftersom jag och Maja ska ha kalas idag! Min bebis fyllet 11år idag!!! Congrats Honey!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis Maja! :)

2009-05-14 @ 21:39:34
Postat av: Johanna

Julia! Mi amore! Dondé está Julia? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback