Nu vill jag åka till Thailand

Det känns som Rickard bara precis hinner komma hem och sen ska han iväg med landslaget igen. Idag åkte han till Falköping igen och kommer vara borta till tisdag så vi ses inte förens jag kommer hem från London.
När vi ska åka till Thailand är alla landslagsresor slut för denna sommaren och då blir det äntligen semester. Jag längtar ihjäl mig tills vi sitter på planet.

Satt och kollade igenom bilder precis. Första året jag var på Koh Tao (ön där  vi har vårat hus) hatade jag det. Jag och Joakim led av tristhet, vi hade ingenting att göra och ville bara åka hem. Men ön har verkligen sin charm. Där finns inte supermycket att göra men det man behöver finns. Framförallt finns våran hund Sprite där. Jag kommer garanterat fälla både en och två tårar när jag hälsar på honom.

Jag har ju en väldigt speciell kärlek till djur. Jag kan bara inte hålla händerna borta. Även om det är en tiger, en bjässe elefant eller de hemlösa hundarna på gatorna. Jag älskar dem alla :)  







Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ju ut som stellsi ju! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback