Helgens bravader

Igår passade jag och min lillebror Joakim på att ligga ute i solen och gotta oss eftersom det var väldigt fint väder.
På eftermiddagen kom Nattan och hennes kille Fagge och hämtade mig. Vi åkte ut till Albert & Johanna i Järnanäs för att åka lite båt och grilla. Vi åkte ut med båten till en ö och hade det riktigt mysigt.

Idag åka familjen Örnstedt in till halmstad för att fira morsdag. Efter middag åkte jag och mamma ut till östra standen. Jag måste erkänna att jag inte är ett big fan av att hänga vid havet i Sverige men det va riktigt härligt där idag. Lite senare, när de hade fixat klart i Jennys lägenhet, anlände även Jenny och Pappa.

Nu har jag packat klart inför London. Tror jag allefall! Jag har säkert glömt någoting och säkert packat för mycket kläder. 
Imorgon ska jag jobba och sen åker jag till Stockholm. Jag sover hos Mia i hennes nya lägenhet imorgon för att sedan på tisdag åka till London.

Albert & Fagge

Jag & Nattan

Johanna bjöd på självlagade laxrullar till förätt. Mycket goda!

Jag och Johanna fick vara eldvakt medans Fagge åkte ring efter båten.

Johanna Karlsson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va mysigt de ser ut!! Jag vill ocksa aka bat till en o!! :)

Postat av: Anonym

Va gott vi hade det! Sköna pics. Får göra om det snart! Så ska jag försöka dricka lite mindre också ;)

2009-06-01 @ 19:21:33
URL: http://karlssons.blogg.se/
Postat av: Albert

Sköna bilder! Man borde nästan få EU-bidrag för sådana här friluftsevent. Glesbygdsstöd liksom.

2009-06-02 @ 07:20:09
URL: http://www.pbx.se
Postat av: Albert

Sköna bilder! Man borde nästan få EU-bidrag för sådana här friluftsevent. Glesbygdsstöd liksom.

2009-06-02 @ 07:20:36
URL: http://www.pbx.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback