Måndag


Det är verkligen inte kul att se sin kisse lida :( men nu ska hon förhoppningsvis bli bättre!
Två veterinärer undersökte Majsan och konstaterade att hon har skadat sitt korsband i vänster bakben. Hon kommer gå på smärtstillande veckan ut, blir det inga framsteg efter denna veckan måste hon opereras. Så håll alla tummar ni kan för att hon ska bli bättre!

Nu är jag hemma hos mig och Rickard, de känns verkligen att man inte har varit här på ett tag. Eftersom jag jobbade på Elias Fries förra veckan blev det att vi sov hemma hos mamma & pappa. I helgen sov vi i stan, men nu får man nog börja komma in i vardagen igen.
Hela denna veckan ska jag vara på Örnaskolan. Onsdag, torsdag och fredag har jag hemkunskap (kommer ha det fram till jul, härligt!) och de andra dagarna får jag knega åt Mamma eftersom de fortfarande är i Thailand och har det härligt!

Nu börjar strax Ullared,  ett nytt program på 5an som handlar om.. ja, Gekås! Ska bli riktigt skoj att se ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny & Sara

Vilken fin bild!!

2009-11-02 @ 21:18:12
Postat av: Anonym

ASSNYGGT HÅR!!!

Postat av: Linneah

Finfin blogg :)



Frågestund i bloggen, titta gärna in och släng in en fråga!



Puss

2009-11-03 @ 13:11:27
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback