Tisdag

Äntligen får jag slappna av lite. Lektionerna hart gått i ett hela morgonen och det har nästan varit lite smått kaos! 9orna har planerat egna kycklingrätter, så alla lagar olika rätter samtidigt. Det säger ju nästan sig själv att det blir kaos! Men jag har överlevt och har nu bara två lektioner kvar innan det är dags att gå hem.
Känner på mig att jag kommer slockna ganska så snabbt när jag väl lägger mig i soffan hemma. Innan dess måste jag åka till apoteket för att hämta ut Majas meducin.

Ne, nu är det dags att göra sig klar inför nästa lektion. Livet på skolan är hårt!

Kommentarer
Postat av: JK

Visste du att Charlotte Perelli har ett hus i Torreveija nu med? Shit, hon är ju typ 20 år för sen! ;) Pusspåre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback