En helt vanlig lördagskväll!

Idag har det varit full rulle hos familjen Ahlund. Dagens projekt har varit att slipa och måla.
När målningen skulle dra igång så fick jag ta en hel del skit från miss Örnstedt, det slutade med att jag fick syssla med det jag dög till, DISK. Det känns ändå skönt att man kan göra någon nytta fast man får höra raka motsatsen i de flesta fallen.

Sedan var det dags att klä om stolsdynorna, det började jättebra men även där slutade det med att jag dög visst inte till det heller då jag häftade Jullan rätt i fingret. Oops!
Annars har dagen varit toppen fast det kanske inte låter så alla gånger.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mer gästbloggande från fanskapet säger jag!! :P

2009-10-26 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback