nya firrar :)

I söndags blev det som sagt tidigt uppstigning. Jag hade endel saker att göra i stan på förmiddagen eftersom jag gärna ville vara hemma till 14.00 då Rickard hade match.

Det fick bli en runda till ica maxi, shopping på eurostop och sen köpte jag våra nya älskade fiskar!
Alla andra dog ju och vi kan ju inte ha ett tomt akvarie.  Nu hoppas jag att jag valde parasitfria fiskar. (det var antagligen någon av de förra fiskarna som fick med sig parasit från affären och det gjorde att alla dog)  
Nu börjar vi om på en ny kula med fem nya guldisar.
De nya fiskar är riktigt häftiga, två av dem är vanliga guldfiskar, en är helvit (albino!) och de sista två är vita med oranga prickar på skallen.

När jag kom hem till Hylte gick jag direkt till Örnahallen för att titta på matchen. Åh vad jag tycker om att kolla på Rickards matcher. Önskar att de hade match varannan dag!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna..

Hoppas att de går bättre med dom nya fiskarna.

Hade varit kul å ses nån dag! Karm Johanna A

2009-10-06 @ 08:53:18
Postat av: Jo

Jag vill följa med på nästa match ring mig

2009-10-06 @ 14:09:47
Postat av: Anonym

VILL DU BLI VECKANS BLOGG?

VILL DU VINNA EN PERMANENT LÄNKNING (vilket ger dig fler läsare)



KOM IN OCH TÄVLA PÅ HTTP://contest.blogg.se

2009-10-06 @ 14:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback