såå härligt med helg!

Phuu, vilken dag! Det har varit full speed från dess att jag gick upp 06.30.
Jag jobbade på Elias Fries från 7.30-16.00 utan en enda rast. Vi var en man kvinna kort i personalen så det fanns helt enkelt inte tid för vila. Dagen gick ändå superfort bland alla 5åringar och toppen arbetskamrater!
Mötte Rickard nere på ICA när jag var klar för att handla till kvällens dinner - tacos :)

Fanskapet är på träning så jag har fixat och donat här hemma. Vikt tvätt, tvättat, diskat, plockat iordning och lagat (tror jag!) handfatet i badrummet. Vattnet rann ner jättesakta men nu tror jag att rörmockaren i mig har kunnat laga det!

Imorgon ska jag och Jojjo åka till Gekås. Ska bli skoj att åka bara vi två eftersom vi inte ses ofta längre. Vi har ju ändå växt upp ihop och gått i samma dagis/klass från 1år - klass 9. Våra pappor har växt upp ihop och var bästa kompisar när de var små. Sen att de fick barn nästan exakt samtidigt (en månad mellanrum) kanske inte bara var en slump? Vad vet jag?
Jag hoppas att jag hinner kolla på Rickards match efter det för sen på kvällen kör jag in till halmstad. Då blir det ännu ett party för Jojjo som fyllde år för två veckor sedan. Ska bli riktigt skoj :)

Nu ska jag börja med maten.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback