det va på tiden!

Jag är ö v e r l y c k l i g! Idag fick vi äntligen våra kanaler till tvn. Har har jag kunnat stå ut i ett halvår med endast 1an, 2an, barnkanalen, kunskapskanalen och tv 4? Jag begriper det inte ens själv.
Rickard är därför lyckligt ovetande om mitt tv beroende. Jag kan sitta all min lediga tid framför tvn och bara stirra. Kommer jag kanske bli dumpad nu när jag blir okontaktbar? Det får vi verkligen inte hoppas. Istället kan vi hoppas på att hösten bjussar på grymma program :)
God Bless The Televison!!!!

Kommentarer
Postat av: J

Haha, har han inte sett dem ännu? Sidorna hos dig alltså. Sittandes framför kassa program som våra bästa år, och vägra gå ut för exempelvis en promenad?

Det kommer ju komma som en chock för stackarn ;)



Skämt åsido. På lördag ses vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback