RIP El Nazim

Igår när jag kom hem från IKEA och skulle säga hej till mina smår firrar upptäckte jag något fruktansvärt! El Nazim var död. Den stackaren låg och flöt på ytan helt hjälplös! Vår enda svarta guldfisk finns inte längre!
Vi hade inget annat val än att spola ner honom i toaletten (jag vet inte om man ska göra det med döda fiskar men nu fick han allefall åka lite vattenkana det sista han gjorde!).
Ingen av de andra fiskarna är misstänkta för brott. Den nu avlidne somnade antagligen bara in.
Om det är någon som är misstänkt så är det Rickard. I veckan sa han 'Om våra fiskar dör, då kan vi väl skaffa en annan sorts fiskar och inte guldfiskar?' Vad tror ni? Är det han som har gjort det? Lever jag ihop med en mördare?
RIP El Nazim - Mr. Shai, Borat, Azamat Bagatov och Jonny saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha "ingen av de andra fiskarna ar misstankta for brott".. jag tror de va riche!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback