RIP Mr. Shai

Vad händer med mina älskade fiskar? Varför ska de dö ifrån mig?
I morse när jag klev upp och tände lampan hos firrarna såg jag att Mr. Shai var död. Varför? Dödade Rickard honom med? Han levde igår när jag gick och la mig och var död när jag vaknade. Rickard (numera kallad mördaren) gick upp en timme innan mig och hade då möjlighet att utföra mordet!!
Jag har varit lite orolig de senaste dagarna för Mr. Shai. Han har nämligen hållt sig på ytan hela tiden. Ibland har han försökt simma ner men har snabbt flytit upp igen. Har Rickard fyllt honom med luft?

För att göra en lång story kort; när jag var i Serbien förrförra helgen gjorde Rickard rent hela avkariet från topp till tå. Sen dess har fiskarna inte varit sig lika. Jag har letat efter fiskdödande medel här hemma som jag misstänker att han blandat med vattnet, dock utan någon lycka. Vart kan han ha gömt det? Vad har han annars gjort med dem? Är det dags att kontakta efterlyst?


Kommentarer
Postat av: Anonym

han kanske hällde i diskmedel eller vodka?? Eller så dog mr shai av saknad?

Postat av: J

Detta måste utredas! Har du testat någon förhörsmetod på Ricke? Fungerar det inte med att fråga kan du ju alltid börja dra loss hans naglar one by one. Eller bränna fotsulorna med stearinljus. Gör något tills han erkänner!!! ;)

2009-09-24 @ 09:11:19
URL: http://karlssons.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kan man börja satsa pengar på vem som kommer dö sist?? Jag satsar mina på jonny så klart!! ;)

2009-09-24 @ 19:38:34
Postat av: Sara

Hej min gang-medlem ;)



Jag undrar hur många fiskar du har kvar? Sen vill jag ha namnen på dessa och sen ska jag tänka ut vem jag tror lever längst..Ingen lär ju överleva denna höst eller kanske denna månad om ni fortsätter i samma tempo, haha!

2009-09-27 @ 11:45:02
Postat av: Sara

Kollade ett tidigare inlägg och såg namnen. Jag lägger min röst på: Azamat Bagatov. Han kommer att leva längst :)

2009-09-27 @ 11:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback