Thank god it's monday?

Godmorgon alla fans.
Nu är tyvärr helgen över så det är bara att ta nya tag. Igår blev det en riktigt slappesöndag för min del. Vi sov nästan till 12 och efter det åkte vi hem till mamma och pappa för att käka middag. På eftermiddagen åkte vi hem igen, Rickard somnade och jag spelade tv spel. Vi tog hit mitt gamla nintendo 64 igår så nu kommer jag vara sysslesatt i nån vecka! Söndagskvällen avslutades som alltid med bingolotto :) Jag tror starkt på att jag kommer vinna miljonen snart. Igår vann jag bara två sverige lotter. Ska åka ner och hämta ut dem sen, det kanske blir en miljon på dem. Vem vet?

Idag har jag lovat mamma att jag ska städa bilen åt dem. Varför lovar jag dem att göra sånna tråkiga saker? Kunde jag inte lovat att jag skulle åka in till stan och shoppa istället?
Aja, jag får väl klä på mig snart och åka hem så jag får det gjort.

Känner på mig att denna vecka kommer att gå fort. På fredag lämnar jag ju landet och är borta hela helgen. Mer om det senare.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback