Till jugoslavien morgon :)

Nu är jag riktigt trött. Jag skulle egentligen slutat jobbet 13.40 idag men en annan fröken blev sjuk så jag fick jobba över till 16.30! Först var jag inte alls sugen på det men eftermiddagen gick riktigt fort och eftersom det var så fint väder kunde jag vara ute med barnen mycket!

Nu har vi precis ätit på tok för mycket tacos och sitter här och väntar på att idol ska börja. Okej, jag väntar själv medans Rickard sover, så jag får väcka honom när det börjar.

Inatt flyger hela familjen Örnstedt till Serbien. Mammas kusin ska gifta sig på lördag så det blir ett stort jugoslaviskt bröllop! Mitt första jugoslaviska bröllop :) Här ska det dansas äkte jugge-ringdans hela natten lång!
Jag tror det var tre år sedan jag var där sist så det ska bli riktigt skoj att komma ner och träffa alla släktingar igen. Hoppas jag lär mig lite nya fraser på jugoslviska med. Det blir nog snarare att jag lär mig ett nytt ord. Vi kommer dit imorgon och sen flyger vi hel på måndag igen så det blir verkligen en snabbvisit!
Ska ta många bilder som jag kan lägga upp när jag är hemma igen!

Ha en bra helg. Vi hörs när jag är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: jo

jag tittar in här två gånger om dagen, fast jag vet att du är på seme=)

2009-09-12 @ 08:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback