Torsdag

Igår blev det en lång dag på jobbet. Det började med en lektion och slutade med fem stycken. Senare på kvällen körde jag hem till Nataschia för att hälsa på henne. Vi springer på varandra i matsalen här i skola lite då och då men hinner aldrig stanna och prata. Trevligt hade vi det allefall.

Idag har jag bara två hemkunskapslektioner som det ser ut nu. Ska bli skönt att gå hem tidigt idag och inte vara här till klockan fyra. När Rickard kommer hem från jobbet ska han och hampus in till stan och hämta Rickards nya soffa. Den förra gick sönder så han ska få en ny identisk. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska åka med eller stanna kvar hemma. Jag är ju lite sugen på att springa in i fiskaffären och se vad de har att erbjuda mig. Well, det åretstår att se.

Dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback