finfina gardiner

Det blev att vi åkte till gekås igår efter jobbet fast jag inte var så himla sugen på det. Efteråt var jag dock glad för att vi åkte. Köpte de gulliga julgardinerna med tomtar på som jag hittade sist vi var där. Vi köpte även helröda gardiner till tvrummet som kommer sättas upp i jul hos familjen Örnstedt/Ahlund. Ja, jag är några månader för tidig men varför vänta?
Vi var inte där särskillt länge så vi kom hem i god tid till idol. De visade många bra sångfåglar igår så jag tror att det kommer bli ett riktigt bra idolår :)

Idag har jag varit på Elias Fries skola och jobbat. När sen även mannen kom hem från sitt jobb kollade vi klart på 'män som hatar kvinnor'. HUR har jag kunnat missa denna film så länge? Lite synd att jag inte har läst boken för jag vet att jag hade älskat den. Läste bokens första sidor i Thailand men jag hann inte läsa mer eftersom mamma höll på med den.
Varjefall, filmer var såå himla bra. Såg senare på reklamen på tvn att Stieg Larssons nästa boks film 'flickan som lekte med elden' kommer på bio den 18 september. Längtar! Denna gången ska jag försöka hinna läsa boken innan jag ser filmen. Böcker är ju oftast bättre!

Nu ska jag fortsätta kolla på idol här i min ensamhet!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååå har ni den filmen?? vill låna den isåfall!!!

2009-09-09 @ 22:32:35
Postat av: jo

nästa gång du behöver se idol ensam kommer du hit! deal??

2009-09-10 @ 08:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback