en liten update

Jag kan verkligen inte kalla mig själv för något vidare bloggproffs men byta lite färger och ändra bilder är lagom avancerat för mig. Eftersom jag var blond på alla andra bilder kändes det dags att uppdatera dem. Och det lite färg skadar ju inte nu när hela sveriges ljus snart slocknar.

Idag efter jobbet lagade jag som vanlig mat som stod framdukat på bordet när mannen kom hem från jobbet. Kycklingwok med kokosmjölk och nudlar. Rickard sa att det var hans nya favvorätt så jag antar att det kommer lagas många mer gånger.
Det var tänkt att jag skulle gå till gymmet samtidigt som Rickard gick på sin träning men jag var inte klar med att byta vatten hos fiskarna när han skulle gå så det fick bli soffan för min del istället.  
Här sitter jag fortfarande kvar och tittar på fotbollen som damerna antagligen kommer förlora. Får hoppas att männen gör bättre ifrån sig imorgon. Min bästaste kompis Johanna är på plats så jag litar på att hon hejar fram dem till seger! 

Kommentarer
Postat av: Rickard

Jo, den var en riktig delikatess.

Älskar dig så mycket!

2009-09-04 @ 21:06:50
Postat av: Johanna

Ojdå, jag hejade! Det är i stort sett tack vare mig att Zlatan fick in bollen i sista sekund! Idag har jag fortfarande ingen röst, men det gör ingenting, för vi vann!!!

2009-09-08 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback