Sorg på Mossen



Jag är så himla trött nu att jag hade kunnat somna stående!
Eftersom jag visste att var tvungen att gå upp 06.00 idag ville jag så gärna somna fort igårkväll. Jag hörde att Ricki slocknade bara någon sekund efter att vi sa godnatt men jag kunde verkligen inte somna. Jag kollade på klockan både 23, 00 och 01 men icke, inte en sekunds sovande!
Tillslut lyckades jag somna men vaknade igen runt 04 av att jag behövde gå på toaletten.. då såg jag att det var fullt med snö ute! Så när jag sen kom tillbaka till sängen igen låg jag där och undrade hur det kunde vara snö ute. Vart mina termobyxor fanns och vilka skor jag skulle bli tvungen att ha på mig på jobbet. Vid halv fem somnade jag och vaknade sen 05.50 och var sur över att det inte var lönt att somna om.
Att sedan jobba en hel dag med springande och tjoande skolbarn blir man inte precis piggare av :)

Tacka vet jag att vara nerbäddad i soffan en dag som den här!

Måste även berätta att en av Rickards nya fiskar dog idag :( Jag hittade inte den i akvariet när jag kom hem från jobbet men efter typ en halvtimmes letande såg jag att den satt fast, död, i pumpen. Jag hade ingen chans att rädda han liv, då jag snabbt insåg att han redan hade lämnat oss för Fisk-Nangijala.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Neeeej!! Inte redan död!! :( Tjej eller kille?

2010-04-08 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback