Flintis!

Allt som vi inte ville behålla i flytten (när mina föräldrar sålde huset) skänkte vi till Röda Korset här i Hylte. Av misstag råkade mamma även ge bort min lilla svarta peruk. Så idag efter jobbet körde jag full speed dit för att köpa tillbaka min perre. Inga problem tänkte jag, den är ju ganska ful så det är väl ändå ingen som vill ha den. Tro det eller ej, nån stackars jäkel går just nu runt med min fula gamla peruk på skallen!

Planen var att jag skulle ha den på mig i helgen när vi ska på 50tals fest. Rickard beställde sin outfit igår och jag kommer antagligen skratta mig till döds när han tar på sig den (bilder kommer!!). Jag får min outfit av Millan imorgon som hon och Sabina har ordnat till mig. Det kommer nog bli en kanonkväll på lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback