dan före doppare!

Imorgon åker vi äntligen och jag har endel som ska fixas innan dess. Först hade jag tänkt åka hem och ringa mina föräldrar. De åker hem från Thailand imorgon, efter att ha spenderat 3 månader där. De landar bara någon timme efter att vi lyfter så vi hinner tyvärr inte ses innan vi är hemma från Spanien.
Packningen har jag inte ens börjat ta tag i så det borde också göras idag. Fick hem mina kläder från H&M igår, de passade perfekt! Så de klänningarna ska med allefall! Eftersom vi åker med Ryanair kommer vi bara ha handbagage. Vi har beställt en väska, som vi alla ska dela på, som ska checkas in men där i kommer vi framförallt lägga de saker man inte kan ha i handbagaget! 
Vi ska ju bara vara borta i en vecka så man behöver egentligen inte packa så mycket. Några klänningar, bikini och sandaler. Sen är jag ready to rock! 
Sådär ja, då drar vi igång denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback