Spanien nästa

Sådär! Nu ska allt förhoppningsvis vara ner packat och jag är helt redo för att sticka. Jag har varit på otroligt kasst humör ikväll och slängt ur mig både de ena och andra till stackars Jenny & Rickard. Jag skyller på stress(?). Efter att inte ha jobbat sedan slutet av maj kan de ju inte räkna med att jag ska vara på bra humör såhär när jag haft massa saker att göra. Med massa saker att göra menar jag att packa mitt handbagage!
Jag hann även med att laga en utsökt kvällsmat till oss alla. Jag passade på att vara lite internationell nu när vi ska iväg, så jag gjorde jugoslaviska fyllda paprikor i tomatsås. Domaći! Det är min mammas specialé recept så det tänker jag inte dela med mig av!
Nu är det dags att stänga ner datorn och sova. Uppstigning imorgon 05.00! Yeah!
Nästa uppdatering blir antagligen när vi är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Emilia

åh du bjuder inte mig på dessa fyllda paprikor i tomatsås???? de är det bästa jag vet, så när du kommer hem så är det att bjuda mig på detta, deal?? ha du de super i spain ;)

2010-08-21 @ 02:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback