Monday morning

Regnet har öst ner hela natten och hela morgonen. Jag trodde fortfarande att det var natt när jag vaknade i morse för himlen var väldigt mörk.
Det regnar fortfarande och som det ser ut kommer det inte sluta på ett tag.

Mig personligen gör det inte så mycket att det regnar. Kan vara ganska skönt att hålla sig inne idag och klippa några LOST avsnitt.
Problemet med att det regnar är att de inte kan arbeta på poolen. De har verkligen inte mycket kvar som ska göras innan man kan ta första doppet och därför är det riktigt surt att det ska komma onödigt regn som hindrar poolen från att bli klar.

Enligt väderprognosen ska de regna imorgon också men sen ser det äntligen ut att vända. Jippie!


Rickard står i köket och steker pannkakor nu. Till middag får det nog bli makaroner och bacon för det är det enda i har hemma. Jag gissar på att ingen av oss är vidare sugen på att köra iväg och handla!

Jag lovar att jag snart ska sluta tjata om mitt datorproblem men jag har äntligen hittat felet. Idag satt jag med strömsladden och pillade lite. Vips så började lampan lysa! Det visade sig att det är glapp i sladden. Nu får jag skicka min sladd till Apple och hoppas att den de skickar till mig kommer snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback