there's no place like home

Vi är tillbaka på Koh Tao och det känns underbart. Det har varit några intensiva timmar sedan vi kom tillbaka så jag har varken haft tid eller ork till någon blogg.
Morgondagen blir det lika intensiv då vi har massor som behövs göras här hemma. Jag ska gå upp med piskan till poolen och se till så våra byggherrar lägger på ett kol. Jag längtar så otroligt mycket efter att få bada i pool, speciellt nu när det börjar lika något och solsängarna är beställda!
Förresten, jag köpte någonting idag som jag bara måste visa er imorgon!!!!
Solsängarna vi beställde. Visst är de snygga?!

Kommentarer
Postat av: verica

Hejsan på er!!!



Vilka fina solsängsäng ni köpt till vår fina altan.

Ser verkligen fram emot att ligga i den med en bra bok och en härlig drink eller en kall Singha.

Finns det serveringspersonal på plats också???

Bara skojar, vi kommer ner för att avlösa er lite från allt slit.



Hoppas vädret blir bra imorgon så att ni kan ta er ett dopp i det blå.



Kramisar till våra duktiga barn



Mamma Verica och Tony

2010-12-08 @ 21:38:39
Postat av: Karlsson

Tjena!



Ser verkligen ut som riktig sköna solsängar... Ni behöver inte sakna Sverige i alla fall... Man får ju fan plöja sig fram i all snö!! Och att sätta igång arbetare låter roligare än näsan i en lagbok... Uhh...



Puss o Kram från KArlsson




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback