jag ska bättra mig!

Förlåt för sämsta uppdateringen på länge. Vi har haft fullt upp med arbete och även en gnutta skoj. Som ni såg i tidigare inlägg hade vi fullt upp med att njuta i torsdags. Kvällen avslutade vi med en utgång som kallades duga tillsammans med Rebecka, Jens och Johan. Vi satt hemma hos oss och förfestade innan taxin hämtade. Vi begav oss till Lotus där det sveptes buckets och vissa kunde stå på benen bättre än andra när vi åkte hem vid 4 snåret :)
Gårdagen var ganska lugn om man säger så. Det blev ganska mycket soffhäng och sovande så det fick bli till att beställa hem pizza på kvällen!
Idag däremot gjorde vi något otroligt efterlängtat - vi tog första doppet i poolen! Det var svinkallt men fan så härligt på samma gång!!! Vi var även nere i hamnen och hämtade solsängarna på morgonen. Jag får visa bilder på dem senare när vi hittat rätt plats för dem!
Här är två bilder från tidigare i veckan

En av våra byggare hade med sig sin katt hit tidigare i veckan. Ser ni så söt? Den ser ju nästan ut som min lilla maja!
Hit men inte längre! Jag tycker att havet är kallt som döden så detta var max vad jag kunde bada.. fram tills i förrgår. Då var det bara till att hoppa i och gilla läget.. och efter ett tag blir det faktiskt riktigt behagligt!

Kommentarer
Postat av: claudia

Hur är vädret där nere nu? :)

Postat av: Kimpan

Hur "kallt" är det i vattnet?

2010-12-26 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback