julen närmar sig!

Jag drog precis ner min favorit jul-skiva, Kicki Danielsson - nu är det advent, och klämmer i för fulla muggar.
Jag skulle inte kalla det hemlängtan, men jag skulle nästan kunna offra min vänstra arm för att sitta hemma vid köksbordet och baka pepparkakor tillsammans med familjen samtidigt som vi alla sjunger så grannarna får ringa polisen!
Julen är verkligen en speciell högtid som jag oftast vill spendera hemma tillsammans med
min familj. Glömmer aldrig min julafton -07 när jag satt och grät på mitt rum i USA, helt
själv, samtidigt som min familj vinkade glatt genom webcameran på skype! Det var ingen hit!
Detta årets jul kommer bli lite speciell, fira jul i Thailand har jag gjort några gånger tidigare, men firat jul
tillsammans med Rickard blir något nytt. Inte minst för hans del, han firar sin första jul i Thailand
och utan sin familj. Istället ska stackaren få stå ut med min familj under självaste julafton!
Jag har en känsla av det kommer bli en riktigt bra jul i år!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad fina ni är.

Ser fram emot att träffa er snart.

Pappa

2010-12-02 @ 11:09:37
Postat av: Jenny

Vilket fint julkort! :)

2010-12-02 @ 11:24:23
Postat av: fia.

åh, julen i usa. ett helvete vi sent ska glömma :)

vilka minnen kenneth!

nu har vi bokar resan till thailand, bangkok den 7mars. har du några tips på hur vi ska gå vidare ? har bara bokat flyg än :)



kram fisen

Postat av: Linger

HO-HO-HO

Rikard i det där skägget hade tagit minst 5 år att odla...........

2010-12-04 @ 04:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback