when im dead and gone

Jag ligger fortfarande i koma. Vet varken ut eller in längre. När min dator är död är jag likaså. Många pratar om organdonationer, det är ingenting jag behöver. Ge min älskade Mac ett nytt batteri så lovar jag att jag ska bli mer levande än jag någonsin varit.

Ni kanske tycker att jag överdriver, men jag är fullt allvarlig. Jag är otroligt beroende av min dator just nu. Imorgon ska jag köra runt på hela ön för att försöka finna någon med en mac så jag kan få testa dennes strömkabel. Om det nu är så att det endast är fel på min strömkabel är det inget stort problem. Visar det sig att det istället är batteriet i datorn det är fel på så snackar vi helt andra divisioner. Då måste jag skicka iväg datorn på reparation, någon jag inte vill göra härifrån.

Nåväl, jag ska försöka hålla er uppdaterade så gott jag kan. Tyvärr kommer detta drabba er också då det tar 70 år att lägga in en bild i en PC jämnfört med vad min racer-dator klarade av. Så det kanske inte blir några bildbomber på ett tag.

Nu ska vi gå upp och se ytterligare ett avsnitt LOST. Jag som redan sett halva serien tidigare längtar tills vi kommer till de avsnitten jag inte sett.. men det är nog minst en säsong dit!

When Im Dead and Gone - Status Quo. En av mina favoritlåtar som borde vara obligatorisk på alla spellistor!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Gillar låtvalet.

Jag är i koma när den spelas.

Pappa

2010-12-03 @ 22:27:55
Postat av: Jenny

Fick dina klänningar på posten idag! Å den sista du valde va mycket snyggare i verkligheten å kommer sitta som en smäck på dig! :)

2010-12-03 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback