Lördag

Igår kom jag hem efter två dagar i stan. Skönt att få ta helg på riktigt!
Det blev en lugn kväll framför let's dance och prison break.

Ricki är på brandstationen här i Hylte nu. Brandmännen hade visst bjudit dit hans lag. Jag antar att de ska få leka brandmän och släcka lite eld?

Jag sitter iställer här och väntar på att min mamma ska komma hit med min sista möbel hemifrån.
Vi städade hela lägenheten i morse, sen skulle jag bara plocka iordning lite lite till så att min bänk kunde få plats och helt plöstligt ser det ut som helvetet här igen.
Varför har man så jävligt med saker? Igår tog jag med mig alla kläder hem ifrån hit. tre fulla resväskor! Plus alla kläder som jag redan hade här!!!
Nu har jag fått lägga alla sommarkläder i flyttlådor eftersom det inte finns någon chans att de får plats i garderoben. Alla min klänningar har fått flytta in i Rickards garderob och resten får jag nog gömma någonstans!

Ne, nu får jag nog ringa mamma och fråga vart hon håller hur. Hon skulle ju varit här för en timme sedan. Ska ner och handla till tacosen ikväll med, för att sen bara kunna fokusera på Melodifestivalen :)

PS. imorgon firar jag och lilla Ricki 1år

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis på er årsdag! <3

2010-02-14 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback