måndag 8 februari

Jag håller på att läsa upp min engelska och idag gjorde jag sista delen, uppsats. Det kändes helt okej men $an vågar inte hoppas för mycket.
Innan jag skrev uppsatsen var det jobb för hela slanten. Jag skulle egentligen varit hemma idag men blev ganska glad när de ringde in mig.
Nu sitter jag här hemma och väntar på Ricki. Jag var inte så pigg på att snacka när han kom hem vid två inatt, men idag har de inställd träning så vi får lite kvalitetstid tillsammans. Jag är tacksam för alla eftermiddagar vi har tillsamman, eftersom det inte händer så ofta.
Jag skulle gissa på att vi kommer fastna framför Prison Break hela kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys! Jag ska bädda ner mig i sängen och kolla på Match Point... Hann inte igår innan jag slockna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback