precis överlevt!

Nu ska jag äntligen bege mig hemåt. Detta har verkligen varit en vecka som tagit hårt på mina stackars krafter. Men jag har överlevt och imorgon blir det istället jobb på Elias Fries från 9-18. Det blir verkligen en hel dag men det kommer förhoppningsvis kännas ganska skönt när man traskar hemåt igen! På Elias Fries är personalen toppen och då har man nästan alltis trevlig!

Ikväll ska jag inte röra mina apostlahästar många meter. Ska bädda ner mig riktigt ordentligt i soffan och börja kolla på Prison Break säsong 2. Ricki tyckte att det räckte med att vi laddade ner resten av serien, jag däremot tycker att om man väl har köpt första säsongen så måste man köpa resten med. Det ser ju inte fint ut att bara ha en säsong . Så igår inhandlade jag säsong två och den ska invigas så fort Ricki kommer hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha du, du har börjat använda apostlahästar i dagligt tal nu! ;) Tack för länken du skicka, men den var redan borta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback