Prison Break


Rickard och jag har pratat ett tag om ifall vi ska börja kolla på en serie. Han har inte varit särskillt sugen på att titta på någon av de boxarna jag har (Will&Grace och Scrubs) så jag tog saken i egna händer.
Jag överraskade fanskapet med Prison Break season 1.
Ingen av oss har sett den serien innan, därför var det roligast att börja på den. Det hängde mellan Lost och PB men eftersom jag sett de första 4 säsongerna av Lost är det kanske roligast att se någon som ingen av oss sett innan.
Igår började vi kolla de första fyra avsnitten. Holy God, vilken underbar serie!
Hade inte Rickard varit på match i Stockholm idag hade vi antagligen haft ett rikitgt Prison maraton.

Istället får jag väl sysselsätta mig med städning....

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag o steve har precis avslutat 4e serien! de e sjukt bra!!! 2an o 3an e bast :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback