reunion :)

Nu sitter jag här på jobbet och har ingenting att göra. En timma återstår av den tvåtimmars håla jag hade mellan lektionerna. Har haft två lektioner nu på förmiddagen, en historia och en svenska. Nu är det två svenska och en religionslektion kvar innan jag får traska hemåt igen.

Igår var mina trognaste medlemmar hemma hos mig. Sandra är hemma från London, Mia flög ner från Stockholm och Malin kom körandes från Halmstad.
Sist vi alla träffades ihop var när vi åkte till Sandra i juni för att se Brittans konsert!
Det var superskoj att träffas igen! Mycket tjatter och kvackel hann vi med innan jag blev så trött att det nästan kändes som jag jagade iväg dem!
Nu får det inte ta lika lång tid tills vi ses igen!




Kommentarer
Postat av: Johanna

jag vill också träffas, men det går ju inte! har inte ricki träning imorgon(ons)? Då skulle vi kunna ha myskväll!

Postat av: J

Klart som fan vi ska! ;)

2010-02-16 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback