Helgen som gick

De senaste dagarna har jag haft så fullt upp att jag inte ens tänkt på vad en dator är.
I fredags jobbade jag på förmiddagen och sen var det full fart in till Jennys examen. De hade verkligen en fin examen. Roliga och intressanta tal, inte alls långtråkigt. Efter cermonin i kyrkan åkte vi alla hem till Jenny för lite smörgåstårta.



I lördags döptes min kusin Cassandra. Jag och Jenny har fått den stora äran att vara hennes faddrar.




I söndags var det äntligen dags för volleybollmatch igen. Jojjo gjorde sin debut på läktaren och jag tror faktiskt att hon tyckte det var skoj :) Matchen kunde ju inte sluta bättre heller... Hylte, som ligger sist i serien, vann med 3-0 över falkenberg som ligger först i serien! Yeah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback