snö

Så mycket snö det har kommit idag!!! När jag vaknade såg man nästan bara vitt, det var faktiskt ganska vackert!
Jag brukar mest avsky snö och kyla men om snön bara får ligga kvar på marken och vädret är någonlunda okej så tycker även jag om vintern.
Därför begav jag och Joakim oss ut i snön för att försöka ta lite fina bilder. Efter en kvart höll vi båda på att frysa ihjäl och tyckte att det räckte med bilder. Jag kan inte riktigt påstå att vi fick några bra bilder.. men jag får visa några ändå!

Efter vårt photosession åkte jag hem för att laga mat. Jag skämde bort fanskapet med egna klyftpotatisar ihop med rödlök, rydbergs uunderbara beasås ock väl kryddad fläskfileé... all denna lyx och sen lämnade han mig igen. Träning, träning och träning!
Det har ju kommit 2 nya amerikaner till HylteVolley denna veckan och därför måste de träna måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, match söndag och träning måndag igen!!!!
Thank God för att jag inte spelar i Hyltevolleys herrlag!



Kommentarer
Postat av: J

Mysiga kort :) Jag får nog ta och snacka med Hyltes ordförande. Såhär mycket träning är inte hälsosamt :) Puss

Postat av: Anonym

fina bilder! Jocke ser ut som en busig 7 aring som ser årets första snö;) ... nu när du startat ditt gamla jobb housewife ab, då har du väl all tid i världen att blogga?!?!?!?! xxxx

2010-01-06 @ 09:50:49
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback