Älskar att vara ledig (arbetslös!)

I vanliga fall tycker jag att dagarna går otroligt sakta när man är ledig men nuförtiden bara rusar de förbi. Man hinner knappt börja på något innan dagen är slut. Okej, nu överdrev jag lite men dagarna går faktiskt väldigt fort.
Hela dagen idag har jag i princip spenderat hemma hos Mamma & Pappa. De är i Thailand fram till slutet av augusti så jag åkte hem för att ringa dem. Vi pratade i säkert 2 timmar om allt de gör där nere och om hur lite jag gör här hemma. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är avis på dem, men den som väntar på något gott :)
Rickard är ännu inte hemma från jobbet så jag skulle gissa på att han jobbar över även idag, den lille stackaren. Därför tänkte jag nu köra ner till ICA och handla diverse tillbehör för kvällen måltid. Jag hittade ett nytt recept på internet för ett tag sedan som jag ska prova ikväll, krämig bacon och fläskfileé gryta med penne makaroner. Ser det inte underbart gott ut? Här räknas det inga kalorier inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback