Chill på Ballen

Sitter ute på balkongen och njuter av värmen. Tänk att Sverige kan vara så underbart på sommaren! Synd att resten av året är rena pesten.
Rickard kommer strax hem från sin körlektion och då åker vi förhoppningsvis tillbaka till stranden. Var där i förmiddags och käkade lunch. Det börjar bli obligatoriskt med lunch på stranden! I Like!
Som ni kanske förstått bor vi inne i Halmstad nu. Rickard tar en intensivkurs här så han kan få sitt körkort. Inte så konstigt att han inte har tagit det ännu kanske? Har man vuxit upp i en storstad, spenderat 90% av all sin tid i en idrottshall och i princip bara behövt åka runt i en spelarbuss.. vad ska man då med körkort till?
Annat är det om man vuxit upp i Hyltebruk, dit de bara kommer in och ut en buss om dagen. Okej, där pepprade jag storyn lite, men jag har verkligen varit beroende av mitt körkort. Men snart är det min tur att åka snålskjuts!!
Time for the beach!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback