Grekland i sommar?

Egentligen borde jag ligga ute i solen och pressa nu men jag har fastnat framför datan. Det var först meningen att jag bara skulle kolla en sak lite snabbt och sen var ju tvungen att kolla en annan sak och nu har en timme bara försvunnit. Ups!
Jag skulle först bara skriva ut ett dokument som jag behöver till en kommande resa och när jag ändå hade resor i tanken kunde jag titta upp lite andra resor som man kan tänkas göra i sommar. Jag är sugen på att åka till Thailand några veckor, men bara om en superbillig resa av någon anledning kastar sig i ansiktet på mig.

Annars är planen att åka på min livs första sistaminuten. Att ha en väska packad i några dagar, sitta hemma och vänta på en riktigt billig ospecificerad (det måste ju vara ospec om man åker sistaminten. Lite spänning ifall man ska komma till ett skitställe eller paradiset!) och sen bara dra när den dyker upp!
Jag har inte riktigt lyckats övertala Rickard ännu men jag jobbar fortfarande på det. Min vision är att en resa till Grekland ska dyka upp och det kan han ju inte tacka nej till? Rickards pappa är från Grekland så det blir ju nästan som att komma hem för honom ;) Plus att jag aldrig varit i Grekland och det måste ju vara ett bra argument?

Om det blir verklighet eller ej återstår att se. Håll tummarna för mig!

Jag säger som i Sunes sommar: Men Grekland då? Grekland.. ja, det var tydligen för dyrt så att.. jaa. vi får va blekast i kvarteret iår också. Som alla andra år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback