Vilken toppenhelg!

WOW! Vilken otroligt härligt helg jag har haft. Antagligen en av de bästa på väldigt väldigt länge.

Jag körde in till stan tidigt i lördags för att hinna med lite shopping innan det var dags för playan. Mitt mål var att hitta nya plagg till Rickards garderob. Att jag sedan kom hem med en skjorta, två dressy shorts och ett par skor var över förväntan. Men det bästa av allt var att allt passade perfekt. Jag kan lova er att det inte är lätt att shoppa till en 2 meter lång man!
Efter shoppingen åke jag och Jenny ut till Tylösand för lite pressning innan after beachen drog igång. Vi blev tvugna att sätta oss inne på solgården redan klockan 2 (2 timmar innan det började) för att säkra en plats. Jisses var folk det var! Rickard och Joakim kom även dit när det började.
På kvällen cyklade vi hem till världens bästa tandläkar-Johanna för lite förfest. Åh, det är alltid lika kul att träffa henne! Natten avslutades på Mårtensson och jag måste nog säga att det var en av de bästa nätterna på Mårtensson jag någonsin haft! Rickard som hade fått hänga med oss tjejer hela kvällen träffade lite Volleyboll killar på Mårten, bla sin landslagspolare Marcus Nilsson, som också är en av världens bästa spelare.
Inte den bästa, men enda, bilden att bjuda på från kvällen

Kommentarer
Postat av: Jo

Ni måste komma varje förfest! och jag tror ricki trivdes som fisken med tjejerna=)

klänningen ser torr och fin ut=)

2010-07-06 @ 20:44:16
Postat av: Jenny

Ja det va allt en riktig toppenhelg!! :)

2010-07-06 @ 22:00:05
Postat av: Marcus

Verkligen en riktigt lyckad kväll på mårtensson :)

2010-07-25 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback