12 juni 2010

Arlington har varit som en vandrande bastu idag. Jag åkte därför till poolen i morse för att steka fläsket lite. Det var dags för baksidan att få lite färg denna gången. Jag brände ju sönder framsidan sist så baksidan vill ju inte vara sämre.
Hehe, checka in tanten som pressade jämte mig. Hon påminde mig on tanten i Den där Marry. Hur många åker egentligen till poolen med stort pärlhalsband och illröda läppar?
På eftermiddagen åkte jag och Malin till Tysons en snabbis. Jag råkade köpa en supersöt klänning. Kunde bra inte låta bli ;)
Imorgon ska det visst bli dåligt väder så då blir det nog en runda till shoppingmallet igen för mig del. Såg en riktigt snygg maxiklänning som jag bara måååste prova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback