6 juni 2010

Helgen hos Frida och Paul har varit toppen. I fredags åkte vi som sagt till Mikaelas Americancitizen-party, vilket var mycket trevligt. Hon hade verkligen gjort om deras hus till all American. Allt gick i amerikanskt tema, tallrikar, muggar, flaggor, kläder, maten, musiken etc.
Bilder: 1. De svenska kvinnorna. 2. Jag & Paul 3. Mikaela och Frida
I lördags åkte vi till en mysig by som hette Occoquan för att äta lunch. När vi väl kom dit visade det sig att det var marknad utmed hela (och enda?) huvudgatan i byn. Det var jättemysigt och vi traskade runt där ett tag innan vi satte oss ner för att äta lunch.
Jag hade ju tyvärr ingen kamera så jag fick sno dessa bilder från nätet. Bilder: 1. Marknaden 2. Det mysiga stället där vi åt lunch
Igår kväll blev det riktigt lugnt och skönt. Mikaela kom över så Paul grillade en varsin steak (som vi åt utan något annat. En fet köttabit på tallriken och that's it! Precis som det ska vara!), drack mojitos och kollade på film.
Jag är dödstrött nu så detta inlägget blev kanske inte superroligt men jag ska försöka bättra mig imorgon. Då sak jag visa min första shopping.. samt att min hyrbil kommer imorgon! Jihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback