ÄNTLIGEN!

WOW! Vilket underbart vackert bröllop! 
Så mycket som jag har gråtit idag har jag inte gjort sedan jag såg filmen Marley and Me. Om någon kotte lyckades kolla på hela bröllopet utan minsta lilla skvätt från ögonen måste det vara något fel på den personen. Jag grät precis hela tiden.
I morse gick hela familjen + Jag ner till mitt rum för att se början av bröllopet. Fråga mig inte hur alla 5 lyckades få plats i min säng, men på något sätt fixade vi det. Jag grät som en liten bebis medans resten av familjen tittade på alla kungligheter som traskade in i kyrkan. En liten stund efter själva vigseln drog igång var vi tyvärr tvungna att åka så jag har kollat på resten av bröllopet nu ikväll. Jisses vilket bröllop! Jag älskar Victoria och jag älskar Daniel. Efter idag har jag även börjat älskar Olle, Prins Daniels pappa.
Länge leve Kungafamiljen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback