det kommer mera..

HEY!
Jag lever fortfarande och är nu hemkommen från staterna. Flygresan hem blev ett helvete men det lovar jag att berätta om. Kanske redan imorgon.
Jag har haft fullt upp sedan jag kom hem så någon bloggande har det inte varit tal om. I fredags, midsommarafton, blev det ett lugnt firande ute i Simmarydsnäs med fiske, kubb och grillande. Ingen traditionell midsommar men alldeles underbar!
Vi stannade kvar där hela lördagen också. Jenny och Rickard åkte ut och fiskade i 3 timmar medans jag sov (försöker komma in i svenska tiden!) men det enda de fick upp var en mört.
Nu är Jenny påväg hit från Halmstad för att umgås medans Rickard är på jobbet. Det blir antagligen Simmaryd även denna gången och jag hoppas att solen håller sig framme!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jull, varför har du inte hört av dig eller svarat på mitt sms? :( PUSS!!!!

2010-06-29 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback